Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw
Książka jest efektem teoretycznych badań wartości behawioralnych stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, która jest obserwowana na rynku w postaci różnorodnych i zindywidualizowanych zachowań rynkowych poszczególnych podmiotów. Ze względu na swoją specyfikę, zjawisko stratyfikowania się przedsiębiorstw niewątpliwie wymaga interdyscyplinarnego podejścia. Takie swoiste uwarstwienie przestrzeni społeczno-gospodarczej przejawiające się grupowaniem podmiotów gospodarczych w wyodrębnionych warstwach wymusza wszechstronny ogląd – zarówno jego przyczyny, jak i skutki ujawniają się jednocześnie w wielu sferach. W ramach badań, podjęto wysiłek opracowania i przedstawienia uniwersalnej metodologii badania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, opartej na strukturalizmie antropologicznym i rozważaniach natury behawioralnej – zaproponowano metodologię strukturalizmu behawioralnego pozwalającą na odkrywanie elementów stanowiących strukturalne uwarunkowania procesów społeczno-gospodarczych wraz ze wzajemnymi powiązaniami pomiędzy nimi.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7865-276-2
- ISBN druku: 978-83-7865-276-2
- Liczba stron: 212
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie 7 Rozdział 1. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako przedmiot badań ekonomicznych 11 1.1. Ontologia stratyfikacji społeczno-gospodarczej 11 1.2. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako zjawisko ekonomiczne 23 1.3. Podejścia poznawcze w badaniach stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 37 Rozdział 2. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznawcza stratyfikacji przedsiębiorstw 46 2.1. Strukturalizm jako multimetodologia 46 2.2. Wartości poznawcze strukturalizmu behawioralnego 54 2.3. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznania zróżnicowania przedsiębiorstw 60 Rozdział 3. Behawioralne uwarunkowania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 72 3.1. Strukturalistyczne poznanie behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 72 3.2. Identyfikacja behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 87 3.3. Rola czynników behawioralnych w stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 103 Rozdział 4. Rynek jako czasoprzestrzeń identyfikacji behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 107 4.1. Typologia rynku i jej ekonomiczne konsekwencje 107 4.2. Rynek jako obiektywna czasoprzestrzeń stratyfikowania się przedsiębiorstw 125 4.3. Stratyfikacja ekonomiczna przedsiębiorstw w strukturach czasoprzestrzennych rynku 134 Rozdział 5. Osobowość jako ontyczna cecha behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 139 5.1. Genetyczne cechy behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 139 5.2. Złożoność osobowościowa przedsiębiorstw 147 5.3. Osobowość przedsiębiorstw jako strukturalny czynnik ich ekonomicznej stratyfikacji 165 Rozdział 6. Osobliwe zachowania rynkowe jako emanacja behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 170 6.1. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw jako identyfikatory wartości behawioralnych 170 6.2. Osobliwe zachowania przedsiębiorstw w czasoprzestrzennym zróżnicowaniu rynku 180 6.3. Wpływ behawioralnych wartości na generowanie osobliwych zachowań rynkowych przedsiębiorstw 190 Podsumowanie i wnioski 198 Bibliografia 201