Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej
Praca wypełnia poważną lukę w polskiej literaturze przedmiotu krytycznego, naukowego, pojęciowego namysłu nad relacjami między teorią pedagogiki a konstruktywizmem poznawczym, a zwłaszcza jego dydaktycznymi aplikacjami. Pracę wyróżnia erudycja, spójna i trafna analiza możliwych dydaktycznych zastosowań perspektywy konstruktywistycznej. Analizie tej towarzyszy celna i wnikliwa metateoretyczna refleksja nad możliwościami implementowania tej perspektywy w przykładowych dziedzinach kształcenia, jak choćby myślenia krytycznego. Jest to praca jednocześnie potrzebna i cenna zarówno jako krytyczna refleksja, jak i źródło wiedzy o dydaktycznych aspektach perspektywy konstruktywistycznej.
Z recenzji dr. hab. Adama Skibińskiego
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788379723201
-
EAN:
9788379723201
-
Liczba stron:
188
-
Wymiary:
17.0x24.0cm
-
Waga:
0.33kg